獻給我那些正在苦相思的朋友們

197558誕生於西班牙馬德里,成長於邁阿密的安立奎。剛滿20歲,就發行秘密籌備了4年的《Enrique Iglesias》首張個人專輯,全球銷售破6百萬張。Enrique Iglesias唱情歌的功力一點也不遜其父Julio Iglesias,比較起來我喜歡Enrique的歌聲。
 
 P.S. YouTube說:『下列MV,18歲以下不宜。』
 
OSYou know I got this feeling
 that I just can't hide
 
I try to tell you how I feel
I try to tell you about me
Words don't come easily
When you get close I shaken
 
I watch you when you smile
I watch you when you cry
And I still don't understand
I can't find the way to tell you
 
I wish I was your lover
I wish that you were mine
Baby I got this feeling
That I just can't hide
 
Don't try to run away
There's many things I wanna say
No matter how it ends
Just hold me when I tell you
 
** I wish I was your lover
I wish that you were mine
Baby I got this feeling
That I just can't hide **【重覆兩次】
 
Oh I need is a miracle
Oh baby all I need is you
All I need is a love you give
Oh baby all I need is you, Baby you
 
** I wish I was your lover
I wish that you were mine
Baby I got this feeling
That I just can't hide **【重覆三次】
 
Just wanna be your lover
Just wanna be the one
Let me be your lover
Let me be the one, Yeah Yeah
OS:你知道嗎?
 我有一種感覺讓我無法隱藏
 
我試著要告訴你我的感覺
我想告訴你關於我的一切
隻字片語難以啟齒
當你靠近時 令我不由得顫動
 
當你微笑時 我注視著你
當你哭泣時 我看著你
然而我依舊不明白
我無法找到一種方式向你訴說
 
我希望我是你的戀人
我希望你是屬於我的
寶貝 我有一種感覺
讓我無法隱藏
 
別試著躲開
有許多事我想要訴說
不論結局會是如何
當我告訴你時 只需擁抱著我
 
** 我希望我是你的戀人
我希望你是屬於我的
寶貝 我有一種感覺
讓我無法隱藏 **【重覆兩次】
 
喔 我需要的是奇蹟
喔 寶貝 我只要你
所有我需要的 就是你付出的愛
喔 寶貝 我只要你,寶貝 就是你
 
** 我希望我是你的戀人
我希望你是屬於我的
寶貝 我有一種感覺
讓我無法隱藏 **【重覆三次】
 
只想成為你的戀人
只想成為這個人
讓我成為你的戀人
讓我成為這個人
arrow
arrow
    全站熱搜

    Sharon's 燕巢 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()