很棒的老老老歌,每次聽到,都讓我有想流淚的衝動....
 
   

 

 

   【03:03】    By:Ray Peterson

Laura and Tommy were lovers
   蘿拉和湯米是一對戀人 
He wanted to give her everything   他希望能給她一切
Flowers, presents and most of all,   鮮花、禮物,最重要的是

a wedding ring   一只結婚鑽戒
He saw a sign for a stock car race   他看到一張賽車告示
A thousand-dollar prize it read   上面說有一千元獎金
He couldn't get Laura on the phone   話中他無法聯絡到蘿拉
So to her mother. Tommy said   所以湯米對她的母親說:
Tell Laura I love her   告訴蘿拉我愛她
Tell Laura I need her   告訴蘿拉我需要她
Tell Laura I may be late   告訴蘿拉,我可能會遲到
I've something to do that can not wait   我有無法等待的事要做
He drove his car to the racing ground   他開著車來到了賽車場
He  was the youngest driver there   他是最年輕的一位賽車手
The crowd roared   當開始賽車時
as they started the race   群眾大聲地呼喊著
Round the track they drove at a deadly pace  他們以致命的速度繞著圈
No one knows what happened that day   沒人知道發生了什麼事
How his car over-turned in flames   他的車子在火焰中翻轉
But as they pulled him   當人們將他從扭曲的
from the twisted wreck   車身中拉出來
With his dying breath, they heard him say   在奄奄一息中,聽到他說
Tell Laura I love her   告訴蘿拉我愛她
Tell Laura I need her   告訴蘿拉我需要她
Tell Laura not to cry   告訴蘿拉不要哭
My love for her will never die   我對她的愛永遠不死
Now in the chapel where Laura prays   現在,蘿拉在教堂裡為死去的湯米禱告
for her Tommy who passed away   為了她,湯米逝去了
It was just for Laura, he lived and died   他的生與死全因為她 
Alone in the chapel,     獨自在教堂中
she can hear him cry   她可以聽見他哭喊著
Tell Laura I love her     告訴蘿拉我愛她
Tell Laura I need her   告訴蘿拉我需要她
Tell Laura not to cry     告訴蘿拉不要哭
Tell Laura I love her     告訴蘿拉我愛她
Tell Laura I love her     告訴蘿拉我愛她 
請勿複製 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sharon's 燕巢 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()